Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При Selespeed System Failure не е задължително да запише грешка.
    Нека колежката си кара колата и както каза Mury да мине една диагностика.
    Само да вметна, че при мен при недобра работа на двигателя и прилежащите му системи/в частност газовата/ селеспийда няколко пъти се ошашави мноооого здраво.

    VDC System Failure, досега няколко пъти ми го е изкарвало, винаги зимата, винаги след като е имало някакви интервенции с ръчната При следващото палене всичко е ок.

    Идеята ми беше, че това не са нови коли, така, че не и се толкова притеснявай.


    Поздрави
    Last edited by D22DJ; d.m.y г., 22:18.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • След 50000 км и дребни проблеми днес хубавицата реши да ме остави и се наложи да се прибирам с такси. Помпата се чува как работи, масло има, но си стои на "неутрална" и при мърдане на лоста се чува само "цък" и никаква реакция. Утре ще тъся някой да ме дръпне, но някакви насочващи идеи?
      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

      Comment


      • При моята красавица се оказа,че датчика и на охлаждащата течност е за смяна. А за тази на селето нещо не можах да разбера....
        Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

        Comment


        • Днес сме отново в джаза. Нов съединител след прецакан лагер. Операцията беше предвидена от доста време, но чаках да ме остави. Смениха и семерингите на баланс валовете, че подкапваха и сега колата е като нова.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • Може ли да се кара извън градско в режим Сити? Плюсове,минуси?
            Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

            Comment


            • Режим сити държи мотора в по-високи обороти. Този режим е най-неикономичния за каране извън града. Удачен е за малките градове където има много маневри и завои както и изкачвания на наклони. В градове с по-малко движение и извън града най-добре да се кара на нормалния режим.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • При мен в режим сити предавките се превключват на 2800 оборота,единствено на първа на 3200. Т.е е по-добре да си превключвам сама скоростите,така ли?
                Забелязах също,че когато карам в нормален режим,моментният разход е по-голям отколкото в режим сити или може би аз не мога да усетя момента кога да превключа на следващата предавка.
                Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

                Comment


                • Първоначално публикувано от silvia_sl Покажи съобщение
                  При мен в режим сити предавките се превключват на 2800 оборота,единствено на първа на 3200. Т.е е по-добре да си превключвам сама скоростите,така ли?
                  Забелязах също,че когато карам в нормален режим,моментният разход е по-голям отколкото в режим сити или може би аз не мога да усетя момента кога да превключа на следващата предавка.
                  Карам selespeed-и от доста години. 3абелязъл съм следното:
                  Най-добре сам да сменяш предавките, кой по-добре от теб знае кога ще ускоряваш/намаляваш и т.н. ?
                  Освен това ползвам връщането на по-долна предавка за постепенно спиране.
                  Ръчния режим също превключва, но само при яка газ и чак като стигне 6800 оборота
                  Ръчния режим обаче мн трудно връща на 1-ва, трябва да спреш за да бутне 1-ва. В city режим при леко забавяне си връща от 2-ра на 1-ва
                  City сменя на различни обороти, зависи колко газ дадеш. Голям кеф е в city си караш по шосето с 90 на 5-та, решиш да изпревариш, газ докрай и вкарва 3-та.
                  И накрая - city го ползвам когато съм зает със 100 неща, да не мисля за скорости, пък в комбинация с круз контрола е тотал кеф
                  Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                  "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                  Comment


                  • Много странно. Карал съм няколко селета и Сити режима ми е адски кофти. На 1-ва и 2-ра винаги ме кара сам да бутна лоста на следваща предавка. Някак си късно ми идва. Поне на мен най-ми допада нормалния режим. А за извън града тези които имат Економи е перфектно за нисък разход.

                    То зависи и с кой мотор е колата де. Така, че както Ви харесва така си карайте.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Много странно. Карал съм няколко селета и Сити режима ми е адски кофти. На 1-ва и 2-ра винаги ме кара сам да бутна лоста на следваща предавка. Някак си късно ми идва. Поне на мен най-ми допада нормалния режим. А за извън града тези които имат Економи е перфектно за нисък разход.

                      То зависи и с кой мотор е колата де. Така, че както Ви харесва така си карайте.
                      То и зависи как си я карал преди това колата. Ако си "галил" педала превключва на по-ниски обороти, и обратното. Лично и мен при нормално каране в града ми се струва, че на високи обороти малко превключва, обаче в същото време ако карам на ръчни и бутам на по ниски обороти лоста - е явно се усеща , че колата се мъчи. Някакси на високити обороти всичко по-плавно се случват нещата, и доста по приятно за каране.

                      Къв е този режим Economy, за друг тип скорости ли говориш, че не те разбрах?

                      ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

                      Първоначално публикувано от silvia_sl Покажи съобщение
                      При мен в режим сити предавките се превключват на 2800 оборота,единствено на първа на 3200. Т.е е по-добре да си превключвам сама скоростите,така ли?
                      Забелязах също,че когато карам в нормален режим,моментният разход е по-голям отколкото в режим сити или може би аз не мога да усетя момента кога да превключа на следващата предавка.
                      При мен понякога се шашка и превключва на 3200-3300об. Иначе го прави малко след 2500-2600. Пробвай нещо. Когато тръгнеш на първа и не превключи примерно на 3000 бутни лоста с една предавка нагоре демек да включи на втора скорост и виж дали City режима остава включен. При мен това помага и при следващо тръгване от втора скорост си превключва на 2500-2600. Това всичко при нормално каране, не газене на педала.


                      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                      Comment


                      • Убеждавам се,че мъжкият крак е по-тежък от на дамите. Факт.
                        Ще я пробвам днес и в двата режима и ще преценя,но като цяло в градски условия ми е по удобно в сити режим, По-късно ще пиша отзиви.
                        Иначе с почукване на педала също се сменят скоростите. Така действам в повечето случаи. Галене на педала е решение поне за мен,което зависи с какви обувки ще съм. По-дебелата подметка поне според мен увеличава разходка.
                        Last edited by silvia_sl; d.m.y г., 12:04.
                        Alfa 147 2.0 TC Selespeed'03

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                          То и зависи как си я карал преди това колата. Ако си "галил" педала превключва на по-ниски обороти, и обратното. Лично и мен при нормално каране в града ми се струва, че на високи обороти малко превключва, обаче в същото време ако карам на ръчни и бутам на по ниски обороти лоста - е явно се усеща , че колата се мъчи. Някакси на високити обороти всичко по-плавно се случват нещата, и доста по приятно за каране.

                          Къв е този режим Economy, за друг тип скорости ли говориш, че не те разбрах?

                          ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:16 ----------


                          При мен понякога се шашка и превключва на 3200-3300об. Иначе го прави малко след 2500-2600. Пробвай нещо. Когато тръгнеш на първа и не превключи примерно на 3000 бутни лоста с една предавка нагоре демек да включи на втора скорост и виж дали City режима остава включен. При мен това помага и при следващо тръгване от втора скорост си превключва на 2500-2600. Това всичко при нормално каране, не газене на педала.
                          По-новите версии на селето имат режим Економи. На една единствена 147-ца съм виждал такъв бутон. Не економи те държи винаги на високи предавки и сваля на по-ниска само при прекалено ниски обороти.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • За първи път чувам.
                            И като бутон къде са го извели?


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • До Сити бутона. Мисля, че селето беше CFC218F

                              EDIT: Оооо чакай. Обърках се. Това на 147 е бутон Спорт. Економи съм виждал при Фиат и Ланча. Моя грешка.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 20:00.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • На 147 до бутона City e бутона ASR/on, off/?
                                Да не е станало "объркване" с някое Ducati Corse/да, знам, че дизел с ръчни/?
                                От любопитство питам


                                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                                Comment

                                Working...
                                X